dinsdag 19 maart 2013

Ik mis dat ding

Gister was ik vol overgave aan het schoonmaken. Een gegeven wat niet vaak gebeurd en moest er goed gebruik van maken.
Ik bukte me en *plop* hoor ik, of was het *plons*.

NEEEEEEEEE
OOOOOOOO
Hoe kan dat nou?!?!?
HOE?!?!

Jep, telefoon in de emmer met sop!

Snel eruit gehaald.
Uit gedaan.
Uit elkaar gehaald.

Bakje gepakt.
Droge rijst erin.
Telefoon ertussen gepropt.

Nu maar afwachten of het goed droogt.

Vandaag zag ik op internet dat het in een luchtdichte bak gedaan moest worden.
Heb ik niet gedaan.
Normaal gesproken zou ik op mijn telefoon kijken. .........

Ik wilde een woordje leggen bij WordFeud.
Kan niet op mijn telefoon.

Ik wilde een betaling doen.
Kan niet op mijn telefoon.

WordOn.
Kan niet.

Bellen.
Kan niet.

Smsen.
Kan niet.

Whatsappen.
Kan niet.

* Zucht, ik mis dat ding*

8 opmerkingen:

  1. Dat was geen slimme actie. Ben je een keer goed bezig, gebeurd er dit. Ik hoop dat je telefoon nog te redden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bakje gepakt?
    Droge rijst erin?
    Telefoon ertussen gepropt?
    En het moest ook nog in een luchtdichte bak?
    Nooit van gehoord ... maar ik hoop dat het helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rijst? Ook nooit van gehoord.
    Die van mij is ooit in bad gevallen. Zo snel mogelijk eruit gevist, uit elkaar gehaald en met de haardroger over gegaan. Heeft perfect geholpen, ik heb nog lange tijd met die telefoon rondgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-( niet leuk. Mijn oude is ooit in de wc gevallen. Ook niet leuk.
    Enne: ik speel graag een potje wordfeud, dus als je durft ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Empress,

    Oeps foutje, dat is niet zo mooi.
    Hopelijk kun je hem redden, goed drogen en dan hopen. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het schijnt echt te helpen... Ik ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doet hij het alweer? Nichtje heeft hem in de wc laten vallen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen slimme actie. Ik hoop dat je je foon kunt redden..

    BeantwoordenVerwijderen